2011. január 28., péntek

Dongó József válasza

Tisztelt Cím!
A levelükre válaszolva a következőket tudom elmondani:
2010 októbere óta vagyok önkormányzati képviselő a 6-os számú választókörzetben, Kiskunfélegyházán.  A körzetem az egyik legnagyobb területen fekszik. Ide tartozik a Bankfalu, és a Kőrösi út  E5-ös út közötti külterület. A 2010-es önkormányzati választások során és megválasztásom óta nagyon sok „választópolgárral” megismerkedtem, de egyikőjük sem mutatkozott be így, hogy én vagyok az Ellenállás hangja.
Jómagam bemutatkozásaim során is hangsúlyoztam, hogy olyan embernek érzem magam, aki adni szeretne(„Nem vagyok csillag, csak rőzsetűz, de az amíg ég, meleget tud adni.") ezért minden megkeresésre örömmel válaszolok.
Pártja: FIDESZ-KDNP, Nemzeti Fórum
Önkormányzati képviselőségének kezdete: 2010. október
Jómagam a Kiskun Szabadidő és Sport Kft- nél, a kiskunfélegyházi Városi Strand és Uszoda gépészeként dolgozom, 2007 óta.  Éves fizetésem nem haladja meg az Önök által átlagbérnek, nevezett évi 2 millió 400 ezer forintot. Vagyonnyilatkozatomat 2010-ben és már 2011-ben is megtettem, úgy tudom az mindenki számára elérhető.
Családomban nincs tudomásom, akinek meghaladná a munkabére az említett összeget. 
További sikeres munkát kívánok: Dongó József
Kiskunfélegyháza, 6-os számú választókörzet önkormányzati képviselője

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése