2011. január 28., péntek

Bense Zoltán válasza

Tisztelt Szerkesztőség!
Meglepetéssel olvastam a számomra eljuttatott elektronikus levelüket,illetve kérdéseiket a mai nap délutánján,melyet címemre eljuttattak.

Honlapjukat nem ismertem, de „reklámfogásnak” is tökéletes volt a megkeresés.

Mindenestre engedjék meg,hogy gratuláljak munkájukhoz és egyúttal köszönetemet fejezzem ki,hogy  megkerestek.

A magam részéről mindig is nyitott voltam sok mindenre,amióta pedig hivatalosan is közszereplővé váltam,mindig magam is a tiszta,egyenes politizálás híve voltam és vagyok. Legalábbis erre törekszem. 

Vallom ma is: a képviselőség szolgálat. Megtisztelő dolog számomra, hogy bizalmat szavaztak nekem az emberek. Próbálok nap mint nap úgy élni, hogy ne okozzak csalódást senkinek. Úgy érzem,hogy többek között ez is hozzájárulhatott ahhoz,hogy Kiskunfélegyházán a választások idején az egyik legmagasabb arányban nyerhettem a 2.sz. választókerületben. Talán szerénytelenségnek tűnik,de aki igazán ismer, az tudja,hogy keményen „megmondó”, nem megalkuvó,építő szándékú kritikával  bíró és magammal szemben is kritikus ember vagyok.

 Én magam is a tiszta politika és politizálás híve vagyok és egyetértve Önökkel, soha nem lehet késő , ha a politika megtisztulását tűzzük ki magunk elé. Akár Önök,vagy jómagam. Bár megtörtént volna már régebben, illetve országos szinten, évekkel ezelőtt!

Ezek után a kérdéseikre a konkrét válaszom a következő:  rokonaim, közeli hozzátartozóim között nincs olyan személy, nincs tudomásom róla,  aki közpénzért, állami vagy önkormányzati intézménynek, állami vagy önkormányzati tulajdonú vállalatnak végezne munkát , s akinek az ebből eredő bére meghaladja az átlagbért, vagyis évi 2 millió 400 ezer forintot.

Munkájukhoz engedjék meg, hogy gratuláljak, sok sikert és jó egészséget kívánva!

Tisztelettel és üdvözlettel: Bense Zoltán
önkormányzati képviselő, Kiskunfélegyháza Város 2. sz. választókerület

kelt.:Kiskunfélegyházán, 2011. január 27én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése