2011. május 5., csütörtök

Kriskó Dávid válasza

Kriskó Dávid (jobbra) - LMP
Forrás: KecskemétiTV
I. Általános kérdések

1. Mely párterőt képviseli ön körzetében / országos szinten?
Lehet Más a Politika

2. Mióta viseli jelenlegi tisztségét?
2010.10.03.

3. Mióta tagja ön jelenlegi pártjának?
2009. tavasza óta segítőtagként dolgoztam a pártban, hivatalosan 2010. júniusában léptem be a pártba.

4. Kérjük, néhány szóban foglalja össze a civil, szakmai és politikai előéletére vonatkozókat, amelyek feladata ellátására predesztinálják!
Pécsett és Máltán dolgoztam a vendéglátóiparban, 2010. augusztusáig a kecskeméti Városgazdasági Kft.-nél dolgoztam irodai asszisztensként, aztán a kecskeméti LMP iroda vezetőjeként és kampányfőnökként dolgoztam az önkormányzati kampány alatt, jelenleg a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Karán - aktív hallgatói jogviszonyom mellett - főiskolai demonstrátor munkakörben tevékenykedem. Alapítója voltam egy kecskeméti kulturális ifjúsági egyesületnek, melynek korábban több cikluson át alelnöke, jelenleg aktív tagja vagyok. A politika iránt gyermekkorom óta érdeklődöm, édesapám és bátyám is politológus. 2006 őszén kiábrándultam a politikából, mert nem láttam hiteles, vállalható pártot a magyar politikai palettán, vártam valami újra, frissre, így már párttá alakulása előtt, mozgalmi korában is figyeltem az LMP ténykedését, és segítettem kiépíteni a kecskeméti szervezetet. Munkám eredményeként a 2010 őszi önkormányzati választásokon 2. helyet kaptam az LMP kompentációs listáján, így másodmagammal képviselem a pártot a kecskeméti közgyűlésben.

II. Képviselői munkájával és hátterével foglalkozó kérdések

1. Milyen tevékenységet folytat még pártján belül?
Tagja vagyok a kecskeméti és a bács megyei választmánynak, póttagja vagyok az Országos Politikai Tanácsnak.

2. Milyen juttatások illetik meg-e munkakörben?
Párton belüli munkámért nem jár díjazás.

3. Jelenlegi pozícióján kívül visel-e egyéb tisztséget a köz- vagy magánszféra valamely egyéb feladatkörében?
Nem.

4. Ha igen, milyen juttatások illetik meg e tevékenységének végzéséért?
-

5. Valemely rokona az Ön vagy pártja révén jutott-e valamilyen politikai, közéleti vagy magánszférabeli pozícióba?
Nem.

6. Az illető hanyadfokú rokona önnek?
-

7. Az illető milyen feladatkörben végzi munkáját és mely intézmény / szervezet / cég / magánszemély stb. a munkaadója?
-

III. Politikai credo


1. Kérjük, fejtse ki, hogy milyen programot, cselekvési tervet dolgozott ki városi/országos funkciójának minél hatékonyabb elllátása érdekében?
Aktív kapcsolattartás a szimpatizánsokkal , párttagokkal, szakmai segítőkkel online és személyes találkozókon is, civil szféra erősítése, helyi gazdaságok, vállalkozások, agrárium pozícióba hozása, ifjúsági és kulturális programok szervezése, koordinálása.

2. Mit vagy kit/kiket tekint politikai eszményképének?
Géza fejedelem, Szent István, Hunyadi Mátyás, Deák Ferenc, Che Guevara, Orbán Viktor a rendszerváltozás időszakában, Schiffer András.

3. Mit tekint politikai hitvallása főbb elemeinek és milyen demokrácia felfogás alapján kíván cselekedni városáért/országáért?
Átláthatóság, fenntarthatóság, részvételi demokrácia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése